halååduu!!

Shuuue!! (:

jag är tillbaka! från vart vet jag inte men framför datorn iaf. Idag har det vart skola det gick bra vi ska ha två prov på fredag ena känns bättre än det andra stannade kvar ett gäng idag efter skolan och pluggade till det ena provet är nästan säker på att jag borde få G men det andra kan jag ju slänga i väggen på engång herregud? rit och mät teknik kan ta sig HÅÅÅÅÅÅÅRT! varför ska man kunna skiten? jag vill inte kunna skiten! vill aldrig se en ritning till i hela mitt liv, bra att man går bygg då va? right? hate it!.

Igår hade vi en övning då vi skulle upp på ett tak med säkerhetslina och gå runt där typ med en lärare bredvid oss, Jag har åkt frittfall, jag har åkt parashoot i tunisien, jag klättrade upp på höghus och satt där när jag var liten för att jag tyckte det var kul? Men i helvete att jag skulle upp på det där taket jag vägrade!! fanns inte en chans att jag skulle ändra mig, egentligen var det inte ens högt taken jag satt på när jag var liten var ett höghus, och detta var två baracker på varandra? Så jag fick gå upp på ett litet tak och typ stå där och sedan gå ner haha. Måste ändå säga att de som gick upp på det stora var jävligt modiga!! även fast det inte var en bigdeal för dom.

Pratade nyss men min faster som har tatuerat sig idag skit billigt i hallonbergen höll på och dö för det var så billigt så snacka om att jag ska dit alltså!! måste bara spara lite pengar haha om ens det eftersom det var så billigt hon gjorde en rättså stor tatuering idag för 500kr och de är bra också inte ett ruttet ställe. Jag peja 800 för min och hon har typ tio sådana för 800 i svanken, kände mig ärligt talat grund lurad haha. Men hon ska ta med mig dit nästa gång! Jag och min syster ska ju tatuera oss tillsammans, vi vet dock inte vad ännu men jag har en ide, kläckte den för henne imorse men fick inget svar? kanske borde prata med henne igen haha. Nej nu ska jag ner och göra popcorn och se på spårlöst försvunnen som jag spelade in på boxen igår, nice!

Take Care/ Gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0