hejhopp

Hejhej!!!

det var ett tag senman skrev här men Camilla har gjort ett bra jobb såg jag haha. Idaghar jag vart skit pigg hela dagen somnade innan halv tolv igår och det var riktigt  skönt alltså. Jag hade städat hela mitt rum duschat och bäddat rent i min säng, sov som en KUNG alltså!!! bäääästa på länge. Plus jag somna inte en ända gång på lektionerna idag det är det som räknas. Var tvågamla elever till min lärare i skolan idag och hälsade på, omg säger jag bara, om jag någonsin blir som dom när jag är på besök så snälla döda mig den ena var ju fan värre än den andra..

Jag och Camille pratade precis om mitt rum jag vill ju göra om där inne och jag tror faktiskt att han och jag har kommit fram till en lösning, kanske gör det på sportlovet jag med. Låter som jag och amanda har fullt upp den veckan om hon vill hjälpa mig. Får panik på rummet som det är nu blir stressad av att vara därinne och sova, plus att det är ju någon jävla ande därinne som inte gör saken bättre. Känns som det bara blir värre och värre för varje dag, plus att min syster nämnde något om andar och grejer ochnär hon också har märkt det dåhardet gått långt.. 

Jag drömdeen skit läskig dröm inatt som jag fick väldigt mycket obehag ifrån eftersom den var skit äcklig men Camille har hjälpt mig med den och det ska väl inte vara någon fara hoppas jag.. Förhör nästaa!!!! 
Take care/ Gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0