Hemlösa...

Idag tycker jag väldigt synd om dom hemlösa, jag tycker det annars oxå iochförsig,
men fan det e -20 grader ute!!!  Hur fan håller dom sig varma ??
Jag tycker så synd om dom, här e man hemma i värmen och klagar för att man måste gå ut med hund faan och frysa ihjäl, men för hur länge då?? 15 minuter??!!
Herregud ibland e man självisk utan att tänka på det :(
Men jag sa det när jag kom inannför dörren att vad gör dom stackarn idag? Hur sover dom? Vart sover dom ?
 Hur håller dom sig varma?
Härbärget i all ära men inte alla får väl plats och kyrkorna brukar oxå hålla öppet har jag för mig, men fortfarande så är det inte plats nog till alla...
Nej idag håller jag  en bön för er hemlösa, hoppas ni finner värme i denna kyla!!

Nu ska jag glo på film, som sagt movie night ;)

Varma hälsningar / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0