Jag är blind!!

Igår när jag skulle gå och lägga mig så hade inte jag någon linskopp.. Så jag tog två glas och la mina linser i i hopp om att ingen skulle röra glasen. Ärligt talat så trodde jag att Camille skulle vara boven till att jag skulle vakna upp med en lins kvar, men nejnej. När jag vaknade imorse och skulle gå på toa ser jag att det gröna glaset fattas så jag sprang ner för trappen och skulle se om det fanns i disken och kanske skulle linsen ligga kvar där. Men det gröna glaset fanns inte där så jag sprang upp till Camillas rum in och såg det gröna glaset, så nu ligger antingen min lins i hennes mage eller i avloppet i dont know.. Och det rolig är att inatt har jag drömt om att jaghar gått med min lins i handen hela natten för att den skavde i ögat hahah lite läskigt på jag säga.. Så numera är jag typ blind jag ser knappt något, jag har ju mina glasögon kanske får sätta på mig dom snart innan det går för långt!

Nu har vi precis ätit frukost och under dagen ska jag och Camille ut och köra. Nana har lärt  sig att säga herregud haha fett söt my bebooe!! take care / g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0