Kallt..

Fan i helvete va kallt det är ute alltså!!
Inte för att jag inte märkt det tidigare, men nu har det fan gått för långt.
Snö i alla ära , den är det ju inge problemas med, men det är den här hemska, råa kylan man inte pallar med!!
ÅHH vad jag vill utomlands nu, egypten , thailand , aruba ja vart fan som helst men inte SWEDEN!!!
Eller ngt annat kallt land heller för den delen!
Så vart som helst blir det ju inte ;)
Men någonstans där man glassa sig i lite sol och bad i tukost vatten!!
Nej nu börjar jag bli deprimerad, ska nog inte skriva sånt man blir ju bara mer sugen då =S

Gjorde mitt prov idag, i hope it gick bra!
Hade ju pluggat en hel del så helt åt pipan kan det ju inte ha gått :)

Nu sover mina 4 små änglar och det är så änglalikt tyst här hemma!!
Man blir ju nästan lite rädd , man är ju van vid ljud runt omkring sig ;)

Min son George är världens sötaste han gick och köpte ett nattlinne , en väska och 3 par strumpor allt med Hello Kitty motiv på till sin lilla syster Nisha (2år) för sina EGNA pengar som han fick i födelsdags present... Han köpte ett par strumpor åt sin lille bror Gabriel (5år) oxå så han inte skulle bli ledsen.
Fatta vad SÖT han är!!
Men jag sa att jag kunde betala tillbaka pengarna till honom, för han ska inte köpa åt sina syskon, men nej han skulle prompt betala själv.
Lyckades övertala honom dock att  jag skulle betala hälften :)

Natti Natti allihopa!!

/ Camilla


Kommentarer
Postat av: felicia - Min Dröm Som Ska Bli Sann ♥

hehehe,

du är säkert jätte bra,

det är bara att våga!

Allt handlar inte om balansen,

det handlar om att tro på sig själv..

inte tro att man ska ramla,

då susar man förbi :D

2010-01-21 @ 07:06:34
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: sahar

Haha åhh libanesisk mat!! Gott! Vi kommer att åka 12 mars till 20 mars=) Kommer att boka hotell och flyg nästa vecka då är det spikat helt=)//Kram

2010-01-21 @ 08:16:43
URL: http://senses.wblogg.se
Postat av: Emma

fin blogg!:D

2010-01-21 @ 14:47:31
URL: http://emmababyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0