Längtar...

Mina älskade svärföräldrar kommer hem idag :)
Domär  nog redani Stockholm as  we speak..
Jag harfaktiskt saknat dom,konstigt va ;)
Man har ju hört om mardrömms likna berättelser om svärdottrarna o deras svärmoder HAHAHA..
Men inte här inte,min svärmor e som en mor för mig, diggar henne fett allstå...
O min svärfar e nog den mest godhjärtade person  jag känner, och min pappa naturligtvis e det med!!
Min pappa älskar jag mest i hela världen!!

Hur som helst så har mina barn saknat sin farmor o farfar super mkt,min yngsta dotter grät såå mkt igår för att dom ej svarde i telefonen när vi  ringde hon ville prata med sin juddo ( farfar)...
Hon e bara för söööttt!!!

Nu ska jag göra lite nytta.. Hej så länge!! 

/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0