Läs inte, det vinner du ingenting på haha

hahah ibland kan man ju undra om jag är helt hjärntvättad? det händer ofta att när  jags ka skriva Camilla appelgren eller Ulrika appelgren skriver jag Obrou efter? why de heter inte ens Obrou bara för att jag heter appelgren obrou? helt död i huvudet alltså, skulle läsa bullans blogg så undrade jag varför jag inte kom in på hennes sida, kanske KANSKE för att du skrev obrou Gabrielle?!?!

Alltså när jag har tagit mitt körkort är det jobb nästa alltså, Gabrielle jag har planer för oss!! haha vore kul om de går till väga vi får se. I hope so! ska kolla om min kusin kanske kan ragga in mig på hennes arbete det låter intressant, jobba med handikappade typ. Why not? vi snackade om det förut så vi får helt enkelt se vad vi gör åt saken haha. Sen skulle jag behöva möblera om mitt rum. Jag och Amanda ska ju tapetsera om mäds rum kanske ska jag ta mitt när vi ändå håller på? Ja det blir ju ett fullspäckat sportlov kan jag ju säga redan nu för mig och amandosh!

Detta var ett mycket olyckligt onödigt inlägg, undra vart Camilla har tagit vägen?! kanske borde jag ringa och se vad som händer därborta i orten? min farbror ringde mig igår helt crazy:

Jag: aaa hallå?
Han: aa gabbi gissa vad som har hänt i bondegården?! Den är med på nyheterna?
Jag: Ja det har väl brunnit som vanligt kan jag tro?
Han: Ja det har det hur visste du det?
Jag: amen snälla du det ända folket gör där är ju att tända på saker?
Han: Jaså jaha amen de kanske sten också?
Jag: NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHEEEEEEEEEEE you dont say?!

Nope nu är det dags för  mig att sova, sov som en stock på lektionen idag i två hela timmar så in i helvetes skönt alltså, hörde inget från klassen förutom när smokeysmokersson klaga på att läraren inte kunde svenska? Lovad dock henne att jag skulle lägga mig tidigt idag och vara vaken imorgon? nej sova var det ja! HEEEEEEEEELT ONÖDIIGT INLÄGG!!!!!!!!!!!!/ g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0