lista

Alla hargjort en sån här lista då är det väl min tur nu då haha / g

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det borde väl jag ha gjort?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns dom inte ens.. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och tack gud för det!!
5. Vilka länder besökte du? Bulgarien
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Att pappa ska vara hemma mer.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Datum är inte riktigt min grej.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag började skolan igen.
9. Största misstaget? Inga som är värda att minnas.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nope tack gud.
11. Bästa köpet? Me dont know
12. Vad spenderade du mest pengar på? Me dont know
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja någonting gjorde mig RIKTIGT glad, but not anymore
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Me dont know
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gabrielle är alltid glaaad
16. Vad önskar du att du gjort mer? Me dont know
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat med folk
18. Hur tillbringade du julen? Med my white family
19. Blev du kär i år? Nope
20. Favoritprogram på TV? Det har vart många
21. Bästa boken du läste i år? En blomma i afrikas öknen, ökenblomman återvänder och 14 tillsalu.
22. Största musikaliska upptäckten? -
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar till min tatuering.
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte vad jag önskade mig..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? det minns jag fan inte heller, måste fråga melina? haha
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns mycket, men man ska inte klaga.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? cool.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj/släkt och melina.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? as always 50 cent. det är något med den gorillan alltså.. 
31. Vem saknade du? det  nämner jag icke
32. De bästa nya människorna du träffade? Sofia och Amanda.
33. Bästa film? the hangover helt klart.
34. Roligaste händelse? OMG föör många!
35. Det mest oförglömliga det här året? Det finns både bra och dåligt, samt fööör mycket!!!
36. Vilket lov har varit bäst? det minns jag inte
37. Tragisk & sorglig händelse? nämns ej
38. Årets beroende: telefonen utan tvekan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0