Lovely day!!

Idag har jag och Camilla tagit med oss alla barnen till sydpoolen och badat vi var två vuxna och sju barn så jävla kul vi hade det alltså. Åkte vatten ruschkanor utav bara helvete både stora oh lilla. Vi hade det jätte kul!  Stackars emelie gjorde magplask från ettan, hennes mage var helt röd! men badvakterna var jätte snälla som tog hand om henne. Vi badade också i den uppvärmda poolen den är höjdpunkten i hela sydpoolen så skönt 34 grader där! dock var det inte lika kul när man kom ut i kylan efter duschen det hade jag gärna skippat alltså.. Förfan när ska det gå uppåt på termometern och sluta gå ner? Visste faktiskt int eatt det kunde bli såhär kallt i stokholm haha.

Igår när vi satt och hade filmkväll skulle nana hjälpa till att ta bort glasen från bordet och lämna de till hennes pappa, då lurade jag i henne att hon skulle skutta till honom tror ni inte flickan gör det då? så hon håller i glasen och hoppar ut i köket, som jag skrattade alltså gud så kul det var.

Nu ska jag hjälpa alison och emelie aatt köra vem vill bli miljonär snart blir det middag också, camille har gjort något nyttingt! Singstar måste vi också köra ikväll!! Take care/ Gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0