Next time honey!!

Inte idag gumman , men nästa gång e den FAAN din!! Nästa gång kommer det att gå galant eller hur Gabby?
Såg min dream car idag,that car is my goal!!
Det e fan inte ne bil det e det vackraste monstret jag någonsit sett o kört!
Its gonna be mine,some day ;)
Haha kanske tom i ett andra liv,what ever :)
Har haft en busy busy day 2 day,med tvättstuga, bak,present inköp till mina 2änglar som imorgon fyller år  .... vad har jag köpt då?? Det ni kan vi ta imorgon när dom fått dom:)
Sen va jag hos läkaren med Gabriel, han har fått fotsvamp efter sydpoolen igår, lagom roligt NOT!!
Sen har jag ju lagat middag m :) Man måste ju äta.
Nej fan nu skriker dottra min på mig att hon vill ha datan tillbaka, haha jag kapade den ; P

Bye 4 now ;)  / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0