På återseende...

Hej allihopa :)
Shit d va ett tag sen jag skrev,sorry för det alltså!
Jag pluggar inför ett prov nästa vecka, och jag känner mig sooo not motiverad :(
Man pallar inte alltid att vara duktig,eller hur?
Ibland måste man ta en paus för att  orka igen...
Försäkringskassan e några roliga prickar dom, vi beställde lite papper från dom som vi behövde för ca 2 månader sen.
Vi har fortfarande ej fått dom!!  Gick dit idag och sedan när dom ringer upp så säger dom att dom skickat
begäran till FEL fucking avdelning!!

Men när dom ska ha in papper e det sååå jävla viktigt att det ska komma i tid.. Jävla dubbel moralare!

Har stor shoppat big time på Kappahl rean, I just love sale!!
Jag har förtur på halva rea priset då man e medlem där, så d va bara att passa på :)
För andra börjar den rean den 14/1 ... Så man slapp trängas :)

Bye  / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0