Rick ross - im so high

Bääähäää kom nyss in med enzo fuckit såg ut som en jävla hippie när jag gick ut skämdes så jag nästan dog!!! Men mäd tyckte att jag hade ingenting att skämmas för för det sitter ändå bara alkisar i centrum, yeah right att det gjorde kom förbi en svarting med röd jacka det såg hett ut så luvan åke på fortare än blixten!

Igår var jag i akalla hemma hos min kusin vi kolla på baksmällan, eller baksmällan kollade på mig jag somnade bigtime alltså vaknade när filmen var slut, inte konstigt nr jag hade kommit hem vid tre på morgonen. Jag och Christian gjorde ett skit bra byte dock bara tillfälligt. Jag har ju sökt efter en grön lång goose och vem äger en sådan? Jo Christian och han vill ha min feta fjöll, dock vet han att ju inte vad han ger sig in på när man tar upp tre platser i tunnelbanan. Så vi bytte im soooo happy! hoppas han aldrig vill ha tillbaka sin jacka.

Idag var jag i skolan, det gick faktiskt bra tror jag? rit och mät får jag aldrig något grepp om hatar den kursen vet redan om att det blir ig rakt av, orkar inte bry mig ska lägga ner allt jag kan sen får vi helt enkelt se! Byggkursen går däremot bättre, där tror jag nog på ett g iaf! Ska nog inte vara några större problem tror jag ska fråga amandosh om vi ska plugga någon dag efter skolan. Så  vi får in skiten! Gick till min engelska lärare idag också och det provet fick jag G+ på hade inte pluggat ett skvatt till det im the fucking beeeest alltså! Älskar när skolan rullar på så haha.

Imorgon ska jag fan ta med mig min kamera till skolan så ni får lite bilder, själv hatar jag att läsa andras bloggar där det bara är text efter text utan bilder och musik jag tappar liksom intresset. Så imorgon ska vi se om jag inte kan få upp några bilder på mitt lilla crew! Nej nu ska jag dra mig ner och göra en hemmagjordhamburgare, fet som jag är haha åt liksom middag i skärholmen idag efter skolan. Där träffade jag också på maddekusin. Skickade två mess till röda korset idag till Haiti katastrofen, blev 100 kr men det är de värt! Take care/Gabrielle



HÖÖÖÖÖÖJ, PLAAAY, NJUUUUUUUT!!!!!!!
denna låt blir fan aldrig dårlig den FEEEEEET loveitloveitloveit, om du inte gillar den stäng av! haters får inte lyssna hhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0