Rolig kväll med barnen... äventyr...

Ikväll va en kanon kväll för the family chamoun.
Vi bestämde oss för att åka skridskor direkt efter middagen, sagt och gjort.
Kläderna åkte på lager på lager o varm choklad tilllagades ;)
Dom har nämnligen gjort en skridsko bana i Hovsjö!! Tjohoo dom  har tänkt på oss i gettot...
Kul hade vi det roligast hade nog Nisha, hennes syskon satte henne i pulkan o drog henne efter sig...
Och det va riktig fart det ;) Hon skarttade så mkt!!

Filmade det hela så jag lovar att lägga upp det imorgon...typ..
Sen började hon att frysa så då va det inte roligt längre, det va bara att packa ihop o gå hemåt, för vi promenerade faktiskt till isen !! 
Det är ett under för att vara lilla jag, i dont walk!
I always take the car :) Vart jag än ska :P
Det vet alla som känner mig...

Trötta var dom så somna det gjorde dom fort...
Vi var ändå där i 2 timmar, rekord!!
Men hur kt man än klar på sig så fryser man arslet av sig!
Tog med rex oxå o han frös kan jag tala om, nästan djurplågeri att gå ut med honom nu :(
Men han tyckte om att leka med barnen, får nog skaffa kläder åt honom o jag som sagt att jag ALDRIG ska klä på en hund... Man ska aldrig säga ALDRIG har jag lärt mig för då blir det tvärtom....

Godnatt, Hoppas John Blund kommer till er!!
/ Camilla

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket snyggingar! vad snälla ni är :D Vad gör ni för fredagsmys?

2010-01-22 @ 12:39:01
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Piinky - its about everything!

Hejhej allt bra idag?



kram

2010-01-22 @ 17:08:11
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0