Today its Salem!!

Hallådär!!

Vaknade för ett tag sedan sprang iväg till tobak och hämtade ut mitt paket från H&M allt passade perfekt förutom en klänning som jag är lite osäker på men annars var allt good. Ikväll blir det hem till mamsofia, vi ska börja med en chillkväll där med middag och dricka sen får vi helt enekelt se vart vinden vänder vi var inne på att dra ut iställe för att dra hem till sofia men det sket vi i ganska snabbt. Ekonomin ekonomin liksom.

Nu sitter jag och kolla på en sajkad movie med mäd handlar om två bröder vars pappa ska dö men de vill att han ska få se sitt första barnbarn innen han dör så nu jagar de en kvinna som kan föda dom ett barn? en kvinna var up for it men då dör hon när hon går över gatan? saaad.

Igår var jag hemma hos min farbror och tittade på fotbollen Elfenbenskusten - Ghana, självklart van Elfenbenskusten med 3-1 så nu är pappa och släkten nöjda. HAHhaha var skit kul för alla skrek så mycket och attakera med kramar när de gjorde mål. Middag fick man också få man åkte ju hem mätt! Nice. Nej nu ska jag se klart på filmen sen är det väl dags att röra sig mot salem. / Gabrielle




Me, Melina, Jimmy and mamasofia last time in salem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0