Torsdag idag då...

Början känna mig en aningens aningen bättre :)
Dock inte jätte bra men det är alltid ngt...
Jag har funderat mkt om varför så många människor lever över sina tillgångar??
Kolla på lyxfällan , hur lyckas dom?
Vilka skulder och dom ligger alltid back varendaste månad !
Tycker lite synd om dom faktiskt :(
Ja visst e det deras fel , men många ser hur andra lever och vill inte vara sämre än dom!
Därav köper dom dyra saker på avbetalningar som dom sedan ej kan betala...
Bara för att samhället runt omkring oss säger att det här ska man ha då är man någon.
Har du inte senaste mode väskan passar du inte in, kör du inte fränaste bilen är du ingen speciell och går du med fjolårets mode.. ja då är du så inte mode inriktad!!
Hallå ärligt!
Dömer man folk runt omkring oss beroende på vad man äger och inte?!
Tydligen så gör man ju det.
Ja menar kolla en klassiker:
Jag skulle ALDRIG komma in på nån flott stureplans inneställe, om jag inte har på mig fetaste märkes kläderna, märkes väska, dyraste skorna...Hänger ni med??
Inte fan skulle jag komma in om jag har mina pupms köpta på ELLOS, förra årets replay jeans, en vanlig söt top och min fina för stora beige Everest jacka :)
Tror ni jag skulle komma in??
Hur stor är chansen tror ni??
INTE STOR kära läsare , inte stor alls...
Jag är inte dotter till någon snuskigt rik direktörI have no money to spend på dyr dyr champange, så tack o hej leverpastej , mig vill dom då inte ha in på deras flotta ställe!!
Och ärligt, I DONT GIVE A DAMN!!
Jag är en helt vanlig förorts tjej, och proud over it to!!

Jag tror att vi som inte är RIKA värderar saker och ting på ett helt annat sätt.... Eller vad tror ni??

 

This is the real life, många av oss är inte födda rika och kommer förmodligen inte heller bli det.

Men så länge du klara dig hyfsat så va stolt över det!

Att du tjänar ditt eget levebröd och inte lever på någon annan, DET kallar jag för att vara stark.

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Godmorgon på er,har jobbat natt som vanligt och höllt på frysa ihjäl så jävla kallt var det på larmet.



Du behöver ju bara gå till Heron City och känna dig som en bonde i vardagskläder.Ärligt fattar inte varför dom ska vara så uppiffade,sminkade för att vara där.Är bara diademet som fattas i en tjusig håruppsättning,ser ut som om dom ska på värsta festen.Och dom sitter ju bara vid resturang avd.

2010-01-29 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0