Tuff dag..

Tvättat sen kl 10 i morse, till kl 15.. Och bakat pizza på det.
Min prinsessa ska ha sitt födelsedags party imorgon, o då måste ju allt var perfect!!
Inget är bra nog för min älskling, inte om jag får bestämma :)

Jag undrar, hur fan kan man få en röngten tid på en lördag och kl 8 på morgonen dessutom!!
RENA RAMA TORTYREN !!!
Me do not like that!!

Ungarna skriker " MAMMA KOM NER O TITTA PÅ FILM MED OSS NU , SKIT I DATAN!!! "
Så jag får väl lyda dom idag då... Och kila ner till dom små änglarna ;)

Auf weidersen!! ( hoppas det va rätt stavat )

/ Camilla

Kommentarer
Postat av: Piinky - its about everything!

okejokej nej jag gör inte så mycket är med min pojkvän =)



Kram

2010-01-22 @ 20:07:53
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0