Uppdatera för i helvete!

Ja uppdatering var det här!
Sorry alltså men vi har varit lite busy här hemma, Gabby övningkör för fullt, typ jätte mkt :)
Själv har jag pluggat som  en galning för att komma igen lite :S , ett måste om man inte vill sitta med nosen
i boken sen sista veckan innan uppgifterna ska var klara, har soo not lust till det liksom :)
Imorgon ska vi åka till Sydpoolen med en hel skara med barn!!
Tjohoo säger jag, det ska bli riktigt roligt faktisk :)

Mina älsklingar fyller snart år George 11 år o min ängel Alsion 9 år, fasiken vart har tiden tagit vägen någonstans??!!
Dom blir STORA såå jäkla fort!!
George e ju snart tonåring, om ETT ÅR!!
Och Alison har typ varit det sen hon föddes HAHAHA ni som känner henne vet va jag menar ;)
Hon e lite lillgammal av sig om man säger så, och har en förbaskad stark egen vilja, vilket e toppen enligt mig!!

Ikväll gäller filmkväll!!

Ha d! / Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!Och du Camilla, man är inte tonåring när man fyller tolv.

2010-01-05 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0