välkommen 2010

GOOOOOOOOOOOOOOOTTNYYYYYYYYYYYYYTTÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR på er.. Hoppas ni hade en trevlig nyår everyone för det hade jag!!

Dagen började med att lillajag låg och sov haha, och då kommer min kusin och väcker mig sjukt mycket tidigare än vad jag skulle upp haha . och hur väcker han mig?!! han stoppar in sina iskalla händer under mitt täcke, kul att vakna till det liksom snacka om att jag skrek haha. Jag skulle vara på centralen vid ett så jag drog dit mötte upp pussie hon skulle köpa mer dricka sen drog jag och luffaren hem till mig, melina kom vi börja fixa oss och dricka snälla mamma laga middag till oss som vi åt tillsammans med mäd och hennes kompis. Väl klara med allt här hemma drog vi till centralen låste in vår dricka i ett sånt skåp, smart va ? så slapp man gå och bära på det hahah melinas idé faktiskt! :D
Vi fick en snäll liten babbe att bjuda oss på toaletten gav oss 20 spänn bara sådär liksom. Blåsan var tömd så vi drog till after i gamla stan drack där tills vi var nöjda.Sen tog vi en taxi tillbaka till centralen för att hämta ut all dricka och sen dra till Pussies brorsa som hade fest! efter MYCKET om och men var vi äntligen framme och fira tolvslaget med folket som var där. Sen drog vi till Slussen för att fixa lite haha. men istället drog vi till mc donalds och åt, sen skulle Pussie tillbaka till hennes bror men då drog jag och Melina hem.

På min väg hem så blev jag fast med en liten afrikansk pojke haha. han var 18 SA han men det tror jag så mycket som jag vill på, han vägrade iaf låta mig gå hem.. Fick gå värsta omvägen för han inte skulle veta vart jag bor eftersom han gick av i min station för att han villa prata med mig? men jag ville inte prata med honom!! idot..

Allt som allt var moin nyår mycket trevlig, och SPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK att vi brudar drar ut den 15:de for sure alltså!

Miss Gabrielle, Miss Melina and Miss Pussie!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0