-

Godmorgon på er!

Herregud denna morgon tänkte jag faktiskt sova ut.. Men det går inte när man har Mäky som sin vän. Ringer mig klockan åtta på morgonen? Vem gör sånt? Har iaf vart ute med enzo och ska snart ner och langa frullebulle i magen min.

Vad händer idag då? Me dont know. Allt jag ver är att detta rasta hår ska PLATTAS!! Pussie kanske ska hämtas upp hon snacka något om det  i haninge hur ska jag hitta dit liksom? helvete. Melina har ju vart så sugen på att gå ut today det ända flickebarnet har snackat om, jag har inget emot det men det ser inte ljust ut må jag säga.. Så vi får se vad vi hittar på ikväll. Vill till skärholmen och shoppa lite i think. Skönt med bil har redan dumpat fjällen! to me its VÅR bigtime.

Iförrigår köpte jag två skit fina väskor till sommaren. Det var rea på dom halva priset men det är bara nu i början. Så jag fick två för 300 när egentligen en kostar 300. Snacka om Bästa.

Skit dåliga bilder hittar inte mitt minneskort till kameran. Men man kan ha väskan både över axeln och hängades på axeln. Skit bra! För de som undrar finns den i svart, brunt, blå, rosa, vinröd, grön, röd. Och så fanns det säkert något mer jag inte titta på.

Nope nu ska jag ner och äta fukost. Missmäky ska hämtas halv ett sen ska jag väcka fröken Melina också, helt lovely! Kanske tar vi en fika på det?

Have a nice day!/ Gabrielle.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Snygga! :)

2010-03-07 @ 08:49:28
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0