-

Godmorgon på er! Jag förstår inte vad som händer med mig jag. Jag drömmer de mest sjukaste drrömmarna. Alltså mardrömmar ochjag drömmer aldrig det. Händer kanske en på 10. Och nu har jag gjort det två nätter i rad. Med denna dröm hade inte lika negativ mening som den igår. Trots allt var denna rätt bra! Haha. Hoppas ni har sovit gott iaf (: 

Igår var jag och barnen hemma hos min kusin Ulrika alltså barnens moster för att lämna lite post och hälsa på. Hon had gjort värsta lunchen då menar jag VÄRSTA kycklingfile med potatisklyfter och sås, samt sallad och glass med blåbär och frukt till äffterrätt. Det var så gott! Tack för det bullish. Sen drog jag hem till Camille och Camilla, nu är det planer på G må jag säga iaf från min och Camillas sida. Eller är det mer önsketänkande kanske? hope not!!

Nej nu ska jag gå och lägga mig på soffan och käka glass mitt på morgonen. Jag vet att det inte är bra but i dont care! HAhah PUSS Gabrielle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0