-

SOOOOOOOOOOOOOOOOOLEN är tillbaka!!!!!!!! Im so habby! Jag ärlskar solen! Har ni sovit gott? Det har jag gjort! Tills man vaknar av alla sms och samtal från allt möjligt folk. Jag är hemma från skolan idag har fett ont i halsen mina halsmandlar är som teennis bollar så det pallar vi inte med. Skulle egentligen behöva hämta några pappren men jag tror jag går till skolan imorgon ändå. Jag och mam ska till ikea idag eller Camille och Camilla i dont know vi får väl se. Behöver hämta mitt smink som ligger hemma hos dom i en grön påse. Nej nu är det dags för frulle har vart uppe tillräckligt länge för att kunna få i mig det nu utan att spy.. Galet!! haha PUSS Gabrielle.


Kommentarer
Postat av: hanna

solen är underbara!



sv: ja bitter fittan är sjukt bra :D ahhaha!

2010-03-22 @ 22:03:19
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0