-

Godmorgon på er!
Igår var jag och Camilla som sagt med barnen och kolla bio. Drakskötaren tror jag den hette? den var super bra. Längesen man såg en såmn bra barnfilm. Alla borde se den, skit bra!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Funderade på om jag skulle dra och ficka i hovsjö på förmiddagen men jag måste samtidigt köpa lite saker till min farbror innan min pappa åker till elfenbenskusten så han kan få fom. Samtidigt som jag bara vill ligga hemma och kolla på film typ. Samtidigt som jag vill att det ska hända ngt fett. Men det är mer mot kvällen dårå.

Jaja till jag har bestämmt mig för vad jag ska göra ska jag nog se lite på antingen Eastenders eller Svenska hjärtan vi får se vad det blir. PUSS Gabrielle.

Kommentarer
Postat av: Lexie

åh, tack för filmtipset :)

2010-03-27 @ 10:41:23
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: simone

Hallo darling! Skönt med måndag va? ;D Så seg - jag vill ha påslov!

2010-03-29 @ 14:06:05
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0