-

Godkväll!

GAAAAAAAALEN dag.. Hämtade ju upp mäky i haninge sen drog vi till fisksätra hem till mäky där hon skulle byta om och lite annat sen åkte vi vidare till nacka forum där vi åt lunch. jag, melina, nelle och mäky. Där får lillflickan för sig att honska köpa underkläder? så då drar vi till hm för att göra det då hittar hon något fint och sen? får hon se kön, den var inte ens speciellt lång men mäky bestämmer sig för att det inte ska bli några underkläder. Sen skulle vi vidare till hörtorget där vi skulle möta upp jennie där skulle jag parkera, gaaaalet alltså mellan två bilar med världens minsta utrymme, var så jäkla rädd att jag skulle snudda till de andra bilarna. Men jag lyckades!! IM GOOD. Efter hötorget dumpade vi dom så drog jag och Melina till skärholmen, behövde verkligen köpa mig ett par solglasögon. Det går ju för i helvete inte att köra utan det när det är så soligt ute. Köpte också tre par jeansleggings på cubus det var 3 för 2 och jag behövde ändå så jag sattsa på det. 

Ikväll har vi bara vart hemma, gick till centrum och köpte mat sen har jag mamma och melina bara suttit hemma och tjockat oss totalt, mysigt var det!

Imorgon ska jag och Melina till Ulrika i landet ingenstans vi ska umgås lite med henne över dagen och så ska jag hämta ett par hyllor till Camilla som Ulrika har så de ska jag väl släppa av på vägen hem också. Nope BÄDDEN! / Gabrielle
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0