-

Galen kväll igår alltså.. Det blev helt ändrade planer! Jag, Melina och Jennie bestämmde oss för att dra och bowla det var skit kul. Vi hade beställt vanlig bana men jennie bytte sedan till drickbana. Dock kunde lilla Gabrielle inte dricka eftersom jag hade bilen med mig men jag hade kul ändå. Någon strike lyckades jag ändå få. Dock SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG jag galet på bowlingen haha. Tror att Melina tog hem allt haha hon var grym alltså. Efter Bowlingen blev det STRESS alltså. Vi bestämmde oss för att dra ut, körde hem jennie vi drog hem till mig fixade oss och sedan UT. GRYMT var det dansade hela natten lång musiken sög dock och det var alldeless för högt. Men trots det dansade vi tre timmar i sträck. Haha kanske inte var så grymt ändå men vi hade kul iaf. Galet!

Nu ikväll har jag vart på bio med Melina, Sussie, Jennie och Rickard. Vi såg shutter island, galen film alltså. Sov några minuter i mitten av filmen så egentligen kanske jag inte kan yttra mig men jag såg det mesta och så jävla bra var den inte enligt mig iaf. Men sån typ av film är absolut inte Gabrielles grej at all.

Imorgon är det skola som vanligt, ska bli skönt! har ingenting emot skolan jag tycker om att gå dit är rätt tråkigt att vara ledig ibland. Får se när jagg dyker upp bara är inte så pigg på idrotten men om amandosh får bestämma är jag där till den spik!





Idag har jag haft glasögon på mig hela dagen. rätt skönt faktiskt dock ingen höjdare när man ser på skräck kan ju inte hålla för ögonen då blir ju glaset gladdingt och man måste puttsa, galet! ... Gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0