-

Jag suger!! stenhårt! haha nej men vafan, jag har prov imorgon? kan jag något? hellno. De gick igenom allt innan lovet men då var jag upptagen med att ta körkortet så jag hade absolut  ingen tid till att gå till skolan + jag kom inte ens dit? det var ju då allt snökaos var. Så idag i skolan försökte jag verkligen förstå var det var jag skulle kunna men jag kan sbolut ingenting! INGENTING! vet inte ens hur jag ska få in skiten i huvudet. Jag och amandosh ska mötas imorgon i skolan en timme innan vi börjar så vi kan gå egenom allt så jag kanske åtminstånde får G Har ju MVG på andra halvan av kusren vore ju synd om jag sänkte det.. Kom ju in på måleri också så skolan ser rätt ljus ut för moi.

Imorgon blir det ikea med Sussie theo och Jennie. Haha Sussie har väntat så länge nu vi har alltid sagt att så fort jag tagit körkortet ska vi dra till ikea så nu är det väl dags antar jag. Ska hämta upp dom i kista centrum imorgon efter skolan sen drar vi. Jag absolut älskar ikea behöver inte köpa någonting gå runt där sitta lite i sofforna äta lite köttbullar en pizza på det om man vill sen en glass HAHA tjockis!

Jag har kommit på en ny så fin tatuering som jag ska göra lär ju inte kosta lika mycket som mina blommor så jag börjar med den men blommorna ska sitta på ryggen innan sommaren. Men min nya ska göras absolut snarast! ... Gabrielle 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0