-

nu bloggar jag.. nu e jag hemma.. nu har jag paus från mitt fullpackade liv.. HAHAHA galet.. Men på senaste tiden har jag haft så roligt, helgen var helt perfekt. Idag var helt perfek och det ska imorgon blir också. Klockan 10 i hovsjö with my mother. Idag på eftermiddagen har jag vart hemma hos Camille och Camilla där också Ulrika var, jag var världens snällaste och hämtade barnen på dagis. Nana var så gullig när hon såg att det var jag som hämtade då blev hon jätteglad. Sen när jag skulle köra hem dom stod det en jävla buss jävel framför mig som inte blinkade något för fem öre han stod bara still så jag fattade ju inte om jag skulle köra om eller inte. Så hör jag Nana från baksätet skrika " BUSSEN JALLA!!!" jag börja asgarva hon e så söt min bebooe. Camilla har ju bakat hela dagen så jag fickmed mig en påse med bröd hem. Så imorgon ska Gabrielle äta det äckligaste som finns.. frukost! finns inge värre.

Nu blir det hollywoodfruar. I just love it. Eller egentligen så är det inte det jag gillar utan damen här nere. She´s the fucking best!..... Gabrielle




Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

love that lady! :D

2010-03-15 @ 21:12:45
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: CHRJ

Haha svenska hollywoodfruar är verkligen humor på hög nivå! =)

2010-03-15 @ 21:24:40
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0