Avundsjuk... HAHA JAG??!!

I have my own life, so i dont give a fuck about yours,
Jag menar som om  att du har ett märkvärdigare liv än mig?!
I dont think so gumman lilla...
Försöker spela dum , funkar inte på mig, du gör ju bort dig och avslöjar dessutom att du inte vill att jag ska veta något...
Varför detta hemlighets makeri för MIG??
Det är väl jag som ska spela hemlig för ER!!
Ni är såå nyfikna , hela tiden om vad man gör osv...
Och när ni vet ngt så går allt åt HELVETE för mig, men är det tvärtom så händer det inget...
Konstigt eller hur ?
Men ändå är det mig ni e rädda för ??!!
Jag ska vara rädda för ER!!
Jag är inte ens avundsjuk på ert liv, ni har INGENTING som jag vill ha... INSE DET!!
NADA!!!
Jag trivs så som jag har det o skulle aldrig vilja ha det på ngt annat sätt...
Dina blickar på mig avslöjar vad du tycker o tänker om  mig, snälla lilla du , det är JAG som ska kolla på DIG så , inte DU på MIG!
Har aldrig gjort dig illa eller talat illa om dig men du har sagt ett o annat om mig, hur vet jag det??
SVAR: 
Jag märker hur folk beteer sig mot mig nu jämnfört med innan du fick så bra kontakt med dessa människor och började umgås med dom både här o där..


Ohhh nu har jag SÅ avreagerat mig..
Haha bloggandet är bra för mkt :)

Good night, jag MÅSTE få sova nu ;)


Se Kain dödar Abel i sin avundsjuka, sin egna bror....
Avundsjuka är en av dödssynderna....

Tur att man inte tillhör den katewgorein eller vad säger ni ?!

BYE!!
/Camilla


Kommentarer
Postat av: hanna

Oj, men de är ju ingen barn flim=)

2010-03-14 @ 20:59:36
URL: http://hcmo.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag? :)

2010-03-15 @ 07:15:07
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: carin

sv, filmen sebbe, var den dåligaste filmen jag sett. han var typ mobbad i skolan, och har gjorde inte något åt det, vågade aldrig säga ifrån sin mamma som hatade honom, och baxa en jacka till honom i födelsedagspresent osv, och det där med bomben, han typ hade några dynamit grejer, så gjorde han ingenting med dom? uusch inte värld att se!;)

2010-03-15 @ 18:07:38
URL: http://mancini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0