Biobesök...

Idag bestämde jag mig för att suprisa mina barn, så efter min mans läkar tid så bar det iväg till Heron City...
Vi kollade på Alice i underlandet,en mycket bra film!
Tom Alison tyckte om den, trots att vi kollade på den engelska verisionen...
Imorgon är det jobb som gäller, kul men dock inte att få börja kl 07 på morgonen, fast det är ju bara 30 min tidigare än vanlig :)
Va bekväm man kan vara egentligen...
Nu har vi börjat få upp lite personlig prägel här hemma när tavlor åkte upp...
Jag är fortfarnade tv lös och telefonlös pga att dom inte hittar några signaler i ledningarna här hemma,roligt ??!!
Och ni ska ju inte tro att det är åtgärdat ännu, och då felanmälde jag det i Måndags!!!
Skit alltså har snart glott åp alla filmer jag äger och har, vad ska jag hitta på sen då?

Jag klan nog inte ha foinare barn, igår när jag, min man och minstingen kom hem från mina svärföräldrar
så hade mina änglar gjort det lite mysigt här hemma som överraskning :)
Det bjöds på saft och bulle och så hade dom tänt levande ljus :)
Mina små sötisar...
Snacka om att jag blev rörd..

Nu ska jag krypa ner i soffan och slappa ett tag sen e det dax för sängen :)

BYE!!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0