Fabolous - My time / Gabrielle

Hej hej på er! Hoppas dagen har rullat på för er. För mig har den vart ganska okej, rulla på bra i skolan blev klar med uppgifterna och imorgon är det halvdag sen lov!!! Kan det bli bättre? Idag köpte jag och melina biljetter av Linda till Farstas studentskiva så nu är det bestämt att vi ska dit. Vet dock inte vad jag ska ha på mig? Blir alltid problem med sånt tycker jag. På ett sätt vill jag ha klackar på mig samtidigt som jag vill ha convers för jag VET att jag kommer att byta till det i slutändan iaf. Skulle också vilja ha ett par snygga höga svarta byxor. Men vet inte riktigt om jag har pengar till en ny outfit just nu? Och om vi ska ut i helgen vad ska jag ha på mig då? HAhaha nej dags att ta en dag i taget kanske? Vet knappt vad jag ska ha på mig imorgon. HAHah KLÄDÅNGEST!!!!!

Idag hade vi besök från bronx i skolan. Det var galet jag var helt till mig trodde dock att det skulle komma några hetingar but NOOOOOOOOOOOO nej men det var väl kul dock inte lika kul när deras lärare kommer in och fottar mig Amanda och Linda? Vad skulle hon med det fotot till? visa upp därborta elelr? pinsamt. Hahah. Inte lika kul heller när Ingela min mentor skulle visa upp min anchor jaghar bakom örat för dom? HahH Deras lärare trodde jag var amerikansk. Jag ba nej jag är svensk! han ba jaså? Men han måste väl fattat att jag inte var hel eller? han ser väl att jag är mulatt.

Det är kul att det är så många som läser och komenterar vår blogg. Tack så mycket! Anledningen till att ni kanske inte får svar direkt är för att om Camilla har komenterat något och har en konversation med er kan inte bara jag hoppa in där och leka som jag hajar läget fast jag egentligen inte vet någonting. Haha så därför så kan det ta ett tag. Så att ni vet det!

Har precis städat mitt rum och snart är det väl dags för att fortsätta bädda rent i sängen jag har faktiskt börjat med det men pallade inte göra det fullt ut liksom. Sen är det duschen som kallar. Nej ut med Enzo nu och ringa williewillfred kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0