Fin besök idag då :)

Idag får jag fin besök, min FASTER ska koma och kolla på mit nya radhus :)
Så jag ska baka lite, men vad i wont tell för då förstörs the suprise...
Haha kan skriva om det sen.
Idag väntas sydpoolen med hela familjen, haha nu får dom se upp där borta allt när familjen Chamoun kommer....
4 hel vilda barn ochså jag , det kommer bli skoj.
Har så dåligt samvete då jag ej har kunnat hitta på något skoj med dom på deras sportlov, men vi har ju hållt på och flyttat....

Bye for now!
/Camilla


Kommentarer
Postat av: 63:an

Nu kom min lilla prins och Nicas fästman ,ska var barnvakt Tess ska städa och göra fint tills hennes älskling kommer på måndag.Hon är väl lite nervig har ju knappt sett honom på 6 mån men det blir underbart för prinsen att få ha pappa hemma och gosa med.

2010-03-04 @ 14:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0