Framgång ger vänner motgång provar dom.

Jag har tänkt på en sak...när man har pengar och livét öleker så är alla där, du är bäst, snällast.
Men så fort dessa pengar försvinner så poff är dom flesta borta, endast ett fåtal vänner är kvar vid din sida och låter sig ej påverkas av detta.
Men då undrar jag , värderas man som vän genom sina pengar, mitt svar är ja det gör man... av vissa.
Dessa vissa visar sitt rätta jag när du står där utan ett öre,
eller har något annat problem som ej faller dom i smaken, tex ett barn som är kriminell.
Det är DÅ precis DÅ dom riktiga vännerna visar sig.
Dom som ställer upp oavsett vad som händer med dig eller runt omkring dig.
Men det äckligaste av allt är när det börjar vända sig uppåt för dig igen så är dom
som vände dig ryggen helt plötsligt där igen?!
Konstigt eller hur...
Men precis så är det ju, har ni aldrig råkat ut för detta??
Lycko er, men akta er , för en dag som kommer ni förmodligen att få uppleva det...
Kom då ihåg VILKA som stod kvar hos dig och VILKA som gick....

Dagens ordspråk:
Framgång ger vänner, motgångar provar dom...

BYE!! 
/Camilla

Kommentarer
Postat av: 63:an

Så är det Camilla,när man har pengar är man poppis,och utnyttjad.Och när man bor i radhus och sommaren är här och det är dags för grill hör sk kompisar av sig som man inte sett eller pratat med under hela vintern.Och du vet ju vad mina ungar gått igenom och hur deras egen släkt på pappas sida pratat skit om dom och smutskastat dom,deras egna kött och blod.

Men det är väl därför både Therese och Kini vänt dom ryggen,men det kan ju släktingarna inte förstå nu för dom blev ju så poppis när dom fick barn,speciellt Therese men hon är en stark och tuff tjej och det uppskatar jag,det finns ingen som trampar på henne.

Fuck them all,har dumpat en massa sk kompisar och har ett fåtal kvar,sådana som jag kan lita på till 100%,gillar inte att bli utnyttjad.

Puss på dig

2010-03-03 @ 09:40:37
Postat av: Camilla

Ja tyvärr så är det ju så.

Therese är en förbannat stark tjej, det beundrar jag damen för!

Många ger liksom upp efter ett tag men hon drog sig upp med huvudet högt!

2010-03-03 @ 18:24:38
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0