Hemma från jennie

Hejhej hallå!!
Nu är jag hemma igen drog hem till Jennie på eftermiddagen och stanna tills nu man kan göra mycket när man har körkort och bil vet ni.  En vanlig seg söndag tillsammans med Melina Jennie Rickard Sussie och Lilla Theo, Theo är Sussies son och Rickard är Sussies storebror som är tillsammans med Jennie. Rörigt va? Hahah nej men vi var till affären och köpte alltmöjligt chips, dipp cola, ostbollar och godis. Sen var den meningen att vi skulle kolla på film men vi var helt oengagerade i filmen och snacka bort tiden istället. Kolla lite på olika serier på tvn till Ballar av stål började, tungt program alltså! Sen Körde jag hem Sussie och Theo samt Melina. Det är så jäkla halt på vägarna? var ju typ ingen som hade kört. Så det fanns inga spår. Så jag körde 70 på 90 vägarna om inte mindre. Nu skulle Camille vart stolt över mig, men dock dunkade musiken utav bara helvete hahaha.

Mina halsmandlar är stora som tennisbollar tror inte tatt det blir skolan för min del faktiskt.. Vi får se, ska äta mina nudlar nu som jag fick med mig från Jennie och göra spad i så att det blir varmt för min hals och sedan ska jag toooova (: Hoppas ni har haft en bra dag! PUSS Gabrielle.

PS: I min familj har Nana alltid vart min bebooe det vet alla mycket väl inklusive Camilla! Så försök inte ta henne ifrån mig va? Shes mine! Även om det var du som ploppa ut henne.... Hahha love u!!!


Kommentarer
Postat av: Patricia Appelgren

ja, inte omöjligt att vi är :)

2010-03-22 @ 02:21:19
URL: http://dudas.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

aboslut ;d hela min kväll har varit underbar ;D <3

2010-03-22 @ 07:56:40
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

haha ja visst är det :D

2010-03-22 @ 08:10:15
URL: http://jullanbullans.blogg.se/
Postat av: stina

Jodå, här är allt fint :) Själv?

2010-03-22 @ 10:04:44
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0