Ilska..

Har ni någon gång varit riktigt förbannad, ni vet så där arg att man skulle kunna skrika ut sin ilska och ja göra ngt riktigt dumt!!??
Idag känner JAG så för en viss person...
Jag kan lova dig att om du hade tänkt att blåsa mig så kommer du få det tilbaka 100 gånger om,
allt du vil lyckas med kommer att misslyckas, du kommer slå ditt huvud överallt och inte veta vart du ska ta vägen för det går åt helvete för dig..
Men sorry, KARMA vet du!!
Det du gör mot andra gör andra sedan mot dig, öppna dina ögon så ser du att det redan hänt dig...
Men det du gör mot mig är värre jag är inte vem som helst till dig!!
Man blåser inte vissa , så e det bara, blås vem du vill men inte dom som hjälper dig, det är som att bita i den hand som föder dig, jag va snäll, jag stälde upp
VART ÄT UPPSKATTNINGEN!!?
Ha , den har du glömt, men jag glömmer aldrig.
Önskar ingen olycka eller misslyckanden men ödet har sin lilla gång och den skapar man oftast själv på ett eller annat sätt...
Det går bra att hjälpa falska skit människor men inte den som aldrig gjort dig eller någon annan ont, jaja lika barn leka bäst...

Nu måste jag fortsätta med tvätten :)

Kram!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Dusko.S

Sitter iklädd en riktigt tjock kofta i reflektionen av solen. Supervarmt, men ska förflytta mig nu! :D Sj?

2010-03-16 @ 13:44:01
URL: http://duskoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0