Junibacken here we come


God morgon!
Inatt har jag sovit piss, urdåligt!!
Några hade fest i våran kvartserslokal och kl 23.45 bestämde dom sig för att smälla RAKETER!!
Tack tack så hemskt mkt :(
Fan vaknade och trodde först att det va skottlossning!!
Som tur va var det inte den...
Min man gick o slängde ut dom sen, för det är vi som har hand om lokaluthyrningen....

Idag ska jag o min bästa kompis iväg med mina små till Junibacken :)
Det ska bli såå roligt, det va länge sen hon o jag gjorde något :)
Och jag älskar att göra något med mina barn, mina stora va på bio igår m min älskade kusin
Gabby så nu måste ju dom små oxå få göra något...
Hoppas bara det finns parkering på djurgården , men det tror jag nog , för hell no att jag åker kommunalt ;)



Men en uppdatering kommer senare...

Ha en underbar dag!!

Kram!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0