Läggdax

Snart e det dax för sängen för mina små änglar, själv MÅSTE jag plugga!!
Inhandlade lite kläder åt mina änglar idag, inget märkvärdigt men glada blev dom :)
Älska att överrraska...
Idag jag spenderat min tid med min lilla syster, kusin o faster och min älskade man självklart :)
Sedan spenderade jag ännu mer av min dag med min stora syster och hennes man,
så ja idag har varit en dag med nära o kära :)

That i like...
Antar att min kusin e ute o brummar för fullt hahaha, kan förstå det ,hon kommer nog tala om det själv varför sen ;)

Min man har äntligen sagt JA!!
Alltså till en sak som jag velat göra länge o som jag nu kan göra om jag vill, sj'lvklart gör jag vad jag vill missförstå det ej, men vissa sakedr frågar man ju sin respektive om , eller hur :)

Vilka ska till Lady Gaga då ??
I am big time... i hope... Haha väntar på det slutgiltliga svaret från min älskade vän, innan jag beställer till henne m :)
Men jag o lille syrran ska dit iallafall....







Ska ni dit??

Kram!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0