Med storm steg..

Närmar sig påsken.. och jag som varken har köpt påskägg eller påsk pyntat :(
Men humöret e ju på noll för det så what ever...
Mitt hus e upp o ner då dom nu börjat med rivningen...
Varför ska man då påskpynta??
Och påskäggen köper jag väl i sista minuten som vanligt :S
Jag o planera hahaha :P

Igår hände ngt hemskt riktigt hemskt!!
Vi var i kyrkan när mina barn kommer fram till mig o säger att en farbror ligger på golvet, han har ramlat tänker jag och bryr mig inte så mkt mer då jag ser att folk står runt om.
Men sen tänkte jag att , jag går väl dit för dom verkar inte få upp honom...
En man säger till mig att gå för det va ju folksamling och jag verkade vara ännu en nyfiken person,
jag säger låter mig hjälpa honom jag e undersköterska,
den stackars mannen hade få¨tt en hjärtinfarkt och två läkare höll på men första hjälpen i väntan på ambulans :(
Det va ju inte så mkt jag kunde göra då men fy fan tänk er att i Guds hus få en hjärtinfarkt..
Mina böner går till denne mans stackars anhöriga och till honom att han klarade sig, men det såg illa ut, riktigt illa :(
Hoppas allt fick ett gott slut...



Ha det bra!
Kram!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: F O T O G R A B B E N

Ska bli så grymt skönt med påsk! :D

2010-03-29 @ 18:51:40
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Anonym

oj va hemskt :O



sv: ja riktigt skönt var det :) , ja leopardjacka är alldeles för mycke

2010-03-29 @ 18:57:24
URL: http://baracaroliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0