Motivation please...

Jag har ingen som helst motivation att plugga idag :(
Behöver verkligen ngn som kan ge mig lite motivation, jag har ju prov på onsdag...
Jag har så mkt som ska fixas och ordnas på dagarna, så jag pluggar bäst på kvällarna när jag vet att allt är gjort och det enda som ska göras är att gå och lägga sig själv :)

Just nu sitter jag och äter frukost med min älskade man, det är inte ofta man får sitta i lugn och ro med honom ;)
Igår hälsade min dotters blivande man på , på begäran av henne själv haha, hon ringde min kära granne och sa " jag prata min man! " Hahaha hon är såå söt.
Dom kom iallafall och ingen absolut ingen fick röra hennes man , inte ens sitta på hans filt brevid :)
Snacka om kontroll benägen redan... hur ska detta sluta.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt intag av frukost !
Glöm inte kolla in veckans ordspråk sedan, jag fixar till det lite senare under dagen :)

BYE!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0