Nighty night..

Nu e jag helt slut....
Fattar inte va jag gör uppe tills nu, brukar sova vid kl 22 typ haha som en pensionäris ;)
Hittade calvin klein kallingar åt barn på Nelly.se, så det blir ett måste till min stora son :)
He gonna love it!!
Han tjatar om björn borg kallingar men såna hittar jag inte :(
Så det får duga med CK :)
Fatta att ungen e 11 år och vill ha märkes kallingar , herre gud vart ska detta sluta??
Snart blir det väl Armani kostymer, men det kan han ju FET glömma!!
Det får han peja själv :-P
Nej, vad gör man inte för sina barn :)

Good night!!
Sussa sött allihopa ....
/Camilla

Kommentarer
Postat av: bögjävel

Hej :) allt bra?

2010-03-14 @ 12:50:37
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Nadja

Det var himmelskt gott. =) Allt bra? =)

2010-03-14 @ 13:11:55
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Anonym

dem har börjat men björnborg kallingar för kids på intersport haha



MVH / FD GRANNE IBRAHIMOVIC

2010-03-14 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0