oh what a wonderful day...

Det var en toppen dag idag :)
Barnen va super glada och trötta när dagen var slut...
Haha Nisha somnade vid matbordet medans hon åt jordgubbspaj HAHA med andra ord så god var pajen inte ;)
Mitt fin besök har pricis lämnat byggnaden , min kära pappa kom med oxå,
Gabby var så snäll och hämtade honom.
Jag önskar att jag kunde skriva av mig lite här ang pappas cancer men jag vet att det finns människor som han inte vill ska veta något, och jag respekterar honom för det.
Vill han säga ngt till vissa så skulle han ha gjort det, men men...
Jag funtar på att gå på bio imorgon med mina stora barn imorgon medans dom små är på dagis...
Frågan är vad man ska se Farsan eller Alice i underlandet??
Har ni ngt förslag??
Gabby sa att Farsan inte behöver ses på bio, har man hört en utlänning prata dålig svenska förut så var filmen bara en repetion....
Alltså en film för riktiga svenskar från en icke förort...typ :-S

Nej nu ska jag slänga mig i soffan o glo på en film med mina änglar :)

BYE!
/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0