Otroligt viktig kanna..

Tjenispenis.

Nu är jag hemma från min älskling Camilla. Jag och mam var ju där och fikade och gjorde det vi brukar. Planera tungtungt!!! Var på ikea också med Meelina och köpte min otroligt vitiga kanna, smartaste kanna jag sett haha.  Nej dags att äta lite middag va? fick med mig pastasås från Camilla Shes the fucking best!!





Själva grejen med kannan är att du ska lägga röret i frysen så det blir fryst och sedan lägga ner det i kannan istället för is. Galet bra till sommaren och till redbullvodka haha. Kanske redan finns sådana kannor? Kanske bara jag som är efterblivet? Ikea baby Ikea!! Köpte en till Camille och Camilla också, snälla jag liksom. PUSS Gabrielle.


Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

sv: ja, det är lite tråkigt faktiskt, haha. menmen :)

2010-03-22 @ 19:01:34
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0