Söndagar , lika tråkiga som vanligt..

Det är söndag idag och fy jag ska på årsmöte med hyresgästföreningen :(
Pallar så inte med det egentligen , men men..
Skulle ha jobbat egentligen men jag mitt smartskalle kom ju på att jag hade mötet idag och fick ringa och tacka nej till pengar !!
Me dont like that!
Men som ledamot i vår kvarters förening så måste jag ju vara på plats.

Idag är jag på dåligt humör fast jag ser ut att vara på bra, varför måste man alltid hålla en god fasad ?!
Ursch.. jag skulle vilja skrika ut min frustaration och ilska på vissa människor, några väldigt nära mig...
Men men som en kär person til mig alltid sagt och lärt mig:
Håll dina vänner nära dig men dina fiender närmare...
Och det stämmer nog, man måste göra det för att veta deras nästa drag innan dom vet att du vet ;)

Såg en as bra film igår:
Law abiding citizen....
Se den!! OJOJ, den var både bra, spännande och skrämmande, men inte på ett läskigt sätt...
Jamie Foxx, Leslie Bibb var några av skådespelarna....

Nu ska jag fortsätta avnjuta min kopp kaffe med soja mjölk i ;)

BYE!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0