Thuesday 2 day.

Min honey boney Gaby e på G... Hon behöver hjälp att fylla på bromsvätska ;)
Haha nån lampa lyste på instrument brädan i bilen och jag fick då på distans förklara varför...
Love her!

Idag går 1000 tankar till min pappa, jag älskar dig så mkt,
och som du sa utan mig skulle du inte orkat med allt :(
Men jag kommer alltid vara med dig och tillsammans är vi starka!!
Vi klara av det mesta...
Han skulle bara in på en snabb operation idag och kommer hem imorgon,
operationen är nödvändig för kommande behandlingar....

Jag har fett med vårkänslor just nu, har inte ni??
Solen skiner och snön börjar smälte, i just love this!
Våren är så vacker så jag väntar på dom första små gröna knopparna och fågel kvittret :)
Men det får man nog vänta på ett tag till.. men den e på G eller hur ?!

Idag har jag gett järnet vad gällande studerandet, prov imorgon, så håll tummarna!

Bye!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0