Trött i nattmössan..

Okej nu är jag helt slut körd :(
Har jobbat sen kl 7, kom hem och åt lite god middag :)
Idag är det lördag, vad händer då??
Vad ska ni hitta på?
Själv ska jag inte göra en enda sak, är väldigt sugen på att gå ut och dansa men sånt gav man upp när man fick barn :-P
Så det blir en lugn hemma kväll med familjen, inte helt fel det heller :)
När mna skaffar barn så måste man vara beredd att ge upp vissa saker, går man runt och ältar i sånt man inte kan göra längre så skulle man nog förmodligen inte skaffat barn...ännu.
Utan man måste tänka på hur mkt man måste ge upp, man kan inte bara sticka ut på krogen eller gå påbio utan allt måste planeras in i förväg, så man kna skaffa barnvakt innan.
Det enda jag kommer till vad gällande festande är bröllop :)
Haha då får jag dansa av mig lite, och inte mig emot heller :-P
Sen har vi dom som klagar på att dom gått upp i vikt när dom fått barn och bara klagar o klagar, och vill bli pinn smala på en gång..
HALLÅ!!! Ni har precis fått barn, njut av det istället för att oroa er över er vikt, omoget!!

Nej nu ska jag fortsätta , ska försöka få lite ordning här hemma och få upp barnens bibliotek och alla spel från kartongen :)

BYE!!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0