Twilight Eclipse, LÄNGTAR!!

Kolla precis in Twilight trailern som har biopremiär den 30 Juni iår...
Va jag LÄNGTAR!!!
Jag är ett fan av dom filmerna, har dock inte läst böckerna, kanske borde man det, dom ska visst vara bättre, men då förstörs ju filmen lite :)
Det gjorde iallafall Snabba Cash, läste boken först kolla filmen sen, not good BÖCKERNA är bättre!!

Men shit Twilight 3 verkar så bra!!
Precis som dom förra 2 filmerna...
Nu är det nedräkning som gäller med andra ord, och jag kna knappt bärga mig, mig ser ni iallafall på bio premiärs dagen med resterande av min klan :)
Mina barn älskar Twilght så dom är ett säkert ess att ta med sig...

Idag ska jag FÖRSÖKA softa, jag är trött och MÅSTE plugga!!
Min nästa kurs är Medicinsk grundkurs , den verkar intressant, att lära sig ALLT om kroppen :)

En person som inte hört av sig på ca 2 år, hörde helt plötsligt av sig inatt ??!
Vet inte riktigt vad min instinkt säger, vill kontakta personen ifråga men ändå inte....
Får se hur jag gör.

Ett smak prov på Twilight Eclipse:




BYE!!
/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0