WTF happends 2 day...

Idag har jag gjort saker jag egentligen skulle ha gjort för typ 1-2 veckor sen, bättre sent än aldrig RIGHT??!!

Jag har såå ingen lust att göra ngt alls idag , men gratta svärmor måste jag ju göra så jag blir tvungen att gå utanför dörren iallafall.
Sen måste jag till Ikea, måste verkligen dit, om jag hinner vill säga :)

Idag ska Sverige besluta om att erkänna folkmordet 1915 på armenieer, syrianer/assyrier, kaldeer o pontiska greker...
'Tjoho!!!
Finaly säger jag bara, så här 95 år senare..
Det värsta är att turkiska riksförbundet har uppmanat sina medlemmar att vara utanför riksdagen 2 timmar innan debatten börjar för att provocera..
Jävla idioter!!
Stå ert kast för helvete, ni förföjer kristna än idag, år 2010!!
Alla icke muslimska irkaier tex flyr ju från er, bara för att dom är kristna så är dom inte lika värda hos er!!
Fan väx upp och ta smällen för den kommer nu, laddat i 95 ÅR!!!!
Jävlar va hårdd en kommer vara, snart misstänker jag tom att kristna o muslimer krigar mot varann, det dröjer inte länge först dom kristan ger igen...
Det har redan börjat, i tysthet, ingen säger någonting men alla vet.
Kolla i Södertälje, här tål inte dom kristna ( framför allt syrianer då) nån muslim, om någon erkänner att denne e muslim får den sååå mkt stryk , vet en muslim som några tom ristade in med en kniv ett stort kors på dennes rygg :(
Så¨långt har det gått... Och man kan dels förstå detta, dom bär med sig såå mkt ilska för vad deras förfäder och familjer fick uppleva.
Det va hemskt!!
Och nu ger man igen med samma metod, men mkt beror nog på att ingen tills idag vill anse sig vara skyldiga och ta sitt ansvar.
Utan allt mörkläggs... FY SKÄMS PÅ ER!!!

Väntar med spänning hur dom beslutar...

Alla borde läsa "Svärdets år", den som inte fäller en tår medans man läser den e underlig,
för den är berättad enligt fakta och vittnes uppgifter...
LÄS DEN!!!!!!

Ciao 4 now!!

/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0